Warsztat pomaga poprawić komunikację wewnętrzną w firmie/organizacji.

Asertywny Konflikt

Let's Agree to Disagree

Poznaj korzyści:

– Pomaga zmienić negatywną energię w siłę rozwiazywania konfliktów w firmie;
– Dzięki warsztatowi uczestnicy będą potrafili rozwiązywać trudne zadania;
– Dzięki sprawdzonym scenariuszom pomoże szybciej uporać się z konfliktem;
– Pomaga przekłuwać konflikty w przewagę firmy;
– Wzmacnia zespoły poprzez sprawdzone narzędzia rozwiązywania konfliktów.

73 % uczestników udaje się rozwiązać swoje konflikty konstruktywnie.

Dla Kogo są kierowane warsztaty

Korzyści

Obniża fluktuacje pracowników

Nierozwiązane konflikty i ich natężenie przyczynia się do obniżenia zaufania wobec miejsca pracy i w efekcie odejście pracownika. Na naszych warsztatach uczymy, jak korzystać na konfliktach i wzmacniać zespoły. 

Konstruktywny konflikt wzmacnia zaangażowanie

Badania wyraźnie wskazują, iż liczba konstruktywnych konfliktów pozytywne wpływa na zaangażowanie pracowników i ich produktywność. Zbyt duża dawka konfliktów lub ich niewłaściwe przeprowadzenie jest powodem emocjonalnych decyzji. 

Pomaga znaleźć odpowiedź

W czasie zajęć uczestnicy mają możliwość spersonalizowania swoich warsztatów tak aby dać konkretne odpowiedzi, które przyczynią się do rozwiązania konfliktów i ich umiejętnym prowadzeniu. 

.

Plan warsztatów grywalizacyjnych

Moduł 1

Moje poczucie wartości

W pierwszym module bardzo krótko omówimy fundament naszych zachowań w czasie trwania konfliktu, czyli nasze poczucie wartości

Moduł 2

Asertywność to najważniejsza forma komunikacji w konflikcie

W tym module skupimy się na warsztacie asertywności w poszczególnych sytuacjach: prośbach, odmowach, pochwałach, krytyce, rozmowie, budowaniu granicy, gniewaniu się. 

Moduł 3

Plan na rozwiązanie konfliktu

Ta część warsztatowa będzie kierowała się w stronę budowania planów rozwiązywania konfliktów. W czasie zajęć wykorzystamy sprawdzone scenariusze na realnych przykładach uczestników zajęć.

Moduł 4

Karta Konfliktów

W tej części zajęć wykorzystamy kartę konfliktów SSC do zniwelowania ich w przyszłości i eskalacji kolejnych sytuacji spornych.

Moduł 5

Gra Planszowa Let's Agree to Disagree

W tej części zajmiemy się utrwaleniem zdobytej wiedzy, a także przećwiczymy elementy związane z zarządzaniem konfliktem w różnorodnym środowisku. 

Gra Planszowa
LET'S AGREE TO DISAGREE

Jeśli grasz to wygrywasz, ponieważ utrwalasz więcej i masz większe zaangażowanie. Dzięki grywalizacji osiągasz założone cele edukacyjne.

Opinie Klientów

"Dynamiczne warsztaty, w pełni się zaangażowałem - polecam"
Krzysztof
Analityk Bankowy
"Od teraz konflikty tylko konstruktywne"
Dariusz
Contact Center Manager
"Świetne zajęcia, dobra zabawa i praktyczna wiedza"
Aleksandra
Finanse
"Dziękuję za bardzo pozytywne i merytoryczne zajęcia"
Damian
Junior Project Manager
"Miło będę wspominać zajęcia"
Katarzyna
HR
"Bardzo ciekawa grafika i mechanika gry planszowej."
Tomasz
IT

Przykładowe Scenariusze

Problem: Konflikt zespołowy hamuje pracę

Wewnętrzne konflikty powodują nie tylko straty emocjonalne u pracowników, ale również bezpośrednio wpływają na tempo pracy. Zespoły zamiast współpracować, poświęcają czas na tkwienie w konflikcie, co bezpośrednio powoduje dodatkowe straty dla firmy. 

Naukowo udowodniono, iż negatywne nastawienie pracowników do miejsca pracy, a także do klientów obsługiwanych przenosi się i jest zauważalne co bezpośrednio wpływa na obniżoną jakość obsługi. Ostatecznie może eskalować na wynikach firmy. 

Przechodzenie przez konflikty to umiejetność, którą należy systematycznie trenować i przypominać, dzięki czemu zespoły będą lepiej radziły sobie w trudnych sytuacjach co spowoduje, że firma nie straci na dynamice i jakości. 

Problem: Zwiększona fluktuacja na stanowiskach

Każdy ma swój poziom wytrzymałości na konflikt, jeśli trwają one zbyt długo lub są zbyt złożone, pracownicy dokonują prostej kalkulacji: czy warto tu być i się z tym mierzyć czy lepiej zmienić miejsce pracy? 

 

Umiejętność rozwiązywania konfliktów nie leży tylko po stronie liderów i menedżerów ale również zespołów, a zwłaszcza tych pracujących przy złożonych projektach. Wpływ konfliktów na heterogenicznych poziomach ma bezpośrednie przełożenie na ocenę firmy w rankingu pracowników. 

 

Dzięki naszym zajęciom uczestnicy będą potrafili lepiej zarządzać konfliktami wokół siebie przez co jakość życia zawodowego i prywatnego poprawi się i bezpośrednio wpłynie na opinię o pracodawcy i decyzję o dalszej współpracy. 

Problem: Obniżona skuteczność

Destrukcyjność konfliktów można porównać do działań wirusowych, skutki są widoczne na przekroju całego przedsiębiorstwa. 

Najważniejszym elementem psychiki człowieka istnienia w konflikcie jest powrót do fundamentalnych zachowań: Walka, Ucieczka, Unikanie. Ważne jest przypomnienie o Współpracy i Kooperacji i nakłonienie siebie na wzajem do poszukiwania rozwiązania problemów. Kluczem jest przekierowanie negatywnej energii na znależienie rozwiązania konfliktu. 

Natomiast działaniami prewencyjnymi jest szeroko rozumiana asertywność, której brak jest również często ogniwem zapalającym.  Na naszych zajęciach uczestnicy przećwiczą skuteczne techniki konstruktywnego rozwiązywania konfliktów. Dzięki czemu zespoły będą bardziej skuteczne w realizacji swoich zadań zespołowych. 

.

Wypełnij formularz i otrzymaj informację na temat warsztatu

    Lokalizacja

    Wrocław
    Pełczyńska 4 lok. 327

    Biuro czynne

    8:00 AM – 17:00 PM
    Poniedziałek – Piatek 

    Kontakt

    Telefon: +48 510 020 944
    Email: biuro@doorway.pl